اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

یوسف نژاد در تذکر شفاهی:

دولت کنترل و نظارت بسیار ضعیفی در بازار دارد/ سودجویان تعیین‌کننده وضعیت بازار خودرو هستند

نماینده مردم ساری در مجلس با تاکید بر اینکه تورم قیمت‌ها و گرانی‌ها مردم را نگران کرده گفت: دولت کنترل و نظارت بسیار ضعیفی بر این بخش دارد کما اینکه تخصیص ارز 4200 تومانی نیز نتوانسته است گرانی افسارگسیخته و یکه‌تازی آن را کنترل کند.

دولت کنترل و نظارت بسیار ضعیفی در بازار دارد/ سودجویان تعیین‌کننده وضعیت بازار خودرو هستند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت گفت: اولین نکته‌ای که باید بدان اشاره کنم تورم قیمت‌ها و گرانی‌ها است که مردم را نگران کرده است ضمن اینکه دولت کنترل و نظارت بسیار ضعیفی بر این بخش دارد کما اینکه تخصیص ارز 4200 تومانی نیز نتوانسته است گرانی افسارگسیخته و یکه‌تازی آن را کنترل کند.

وی افزود: مردم منتظر اقدامات دولت هستند بنابراین رئیس جمهور باید با مردم صحبت کند و آنها را محرم بداند و از مردم برای مشارکت در جهت رفع این مشکل کمک بگیرد.

نماینده مردم ساری در مجلس تصریح کرد: افزایش غیرمنطقی قیمت و عدم انجام تعهدات در تحویل به موقع خودرو از دیگر مشکلاتی است که در جامعه مطرح می‌شود چرا که واسطه‌ها و سودجویان وضعیت بازار را تعیین می‌کنند و بخش واسطه‌ای بر دولت مدیریت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون لازم است بخش نظارتی دولت فعال شود ضمن اینکه ما می‌دانیم تعهدات دولت باید در این بخش انجام شود و این در حالی است که زمانی که ارز 16هزار تومان بود، پراید کمتر از 40 میلیون تومان بود اما در شرایط کنونی که نرخ ارز کاهش یافته است اما پراید افزایش قیمت داشته است بنابراین باید وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مورد تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

یوسف نژاد با اشاره به مشکلات تأمین آرد نانوایی‌های آزادپز گفت: نانوایان زحمتکش که از قشر محروم هستند در حالی به مردم خدمات ارائه می‌دهند که سهمیه آردشان نصف شده است کما اینکه در شهرستان ساری سهمیه آرد نانواها از 12 هزار تن به 5هزار تن رسیده و برای این قشر مشکلاتی را ایجاد کرده است بنابراین لازم است بخش‌های نظارتی به ویژه در وزارت جهاد کشاورزی به این موضوع ورود کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول